MUXE-vermelding op EviEX

Jaimydevries
(@Jaimydevries)
Lid beheerder
Lid geworden: 2 jaar geleden
21/07/2019 11:33 am

MUXE-tokenlijst over EviEx binnenkort beschikbaar

MUXE Zal hun vermelding op de uitwisseling EviEx door Evimeria vrij snel ontvangen. Ze zijn eindelijk in staat geweest om hun nieuwe cryptocurrency exchange-engine te herbouwen en het zal niet lang duren van hier totdat we live gaan op hun uitwisseling. Het is gepland om live te gaan op de 5 van augustus en we zijn erg blij met de resultaten en het uiterlijk van de EviEx-uitwisseling.

Het hele MUXE-team is hier erg blij mee en we kunnen niet wachten om samen te werken met de geweldige mensen achter het Evimeria-project en de EviEx.

Tweet door Evimeria,

Dit onderwerp is 1 maand geleden 2 keer gewijzigd door Jaimydevries

Prijs
MUXE Whale
(@Muxewhale)
Nieuw lid
Lid geworden: 1 maand geleden
21/07/2019 12:10 pm

Wow, dit is een geweldige prestatie, ik herinner me de stemmingswedstrijd zoals hij pas gisteren was. We zouden binnenkort zo'n nieuwe ronde moeten doen! Weet iemand trouwens welke coole stemwedstrijden?

Wat er ook in de oceaan gebeurt, blijft in de oceaan. Vooral mijn tassen met MUXE-tokens.

AntwoordenPrijs
MUXE Whale
(@Muxewhale)
Nieuw lid
21/07/2019 12:11 pm
Geplaatst door: @muxewhale

Wow, dit is een geweldige prestatie, ik herinner me de stemmingswedstrijd zoals hij pas gisteren was. We zouden binnenkort zo'n nieuwe ronde moeten doen! Weet iemand trouwens welke coole stemwedstrijden?

Nu weet ik nog dat er een andere stemronde was waaraan ik had deelgenomen. Dat was met betrekking tot Shardax!

Wat er ook in de oceaan gebeurt, blijft in de oceaan. Vooral mijn tassen met MUXE-tokens.

AntwoordenPrijs
Jaimydevries
(@Jaimydevries)
Lid beheerder
21/07/2019 12:14 pm

Nu weet ik nog dat er een andere stemronde was waaraan ik had deelgenomen. Dat was met betrekking tot Shardax!

Inderdaad zijn zowel de Evimeria als de Shardax stemwedstrijden gedaan via Telegram! Het waren geweldige rondes en we hadden het geluk beide te winnen. Het was zeker geen gemakkelijke uitdaging om te winnen!

AntwoordenPrijs
MUXE Whale
(@Muxewhale)
Nieuw lid
21/07/2019 12:16 pm

Ik ga googlen voor enkele cryptocurrency stemmingswedstrijden.

Grappig is dat wanneer ik goog voor de cryptocurrency-ruilwedstrijden, ik de volgende video vind:

https://www.youtube.com/watch?v=ppXLBwwKDAU Het is net als MUXE is overal deze dagen ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž

Dit bericht is 1 maand geleden gewijzigd door Jaimydevries

AntwoordenPrijs
Jaimydevries
(@Jaimydevries)
Lid beheerder
21/07/2019 12:18 pm

@muxewhale Laat het me weten als je interessante stemwedstrijden vindt! We hebben onlangs naar nieuwe stemwedstrijden gezocht

AntwoordenPrijs
DelanoID
(@Delanoid)
Nieuw lid Klant
Lid geworden: 1 jaar geleden
21/07/2019 1:33 pm

Kan niet wachten op meer uitwisselingen met volume, om een โ€‹โ€‹stap te zetten naar CC (Coinmarketcap)

AntwoordenPrijs
Delen:

X

Werkzaam

Alstublieft Inloggen or Registreren