MUXE-ondersteuningsservice

Het ondersteuningsteam stelt alles in het werk om klanten en de MUXE-gemeenschap bij te staan. Het personeel doet er alles aan om binnen 24 uur op vragen te reageren. Ze bieden ook transactiesteun, contentcreatie, advertenties, website-updates, procesverbeteringen, betalingsverwerking, strategie, bedrijfsstructuur en beleid, juridische zaken, partnerschappen, enz.

Sinds het begin van MUXE BV heeft het ondersteunend personeel gedelegeerde verantwoordelijkheden onder elkaar en heeft het zich gericht op bedrijfsmanagement. Het ondersteunende personeel van MUXE heeft verschillende achtergronden: financiën, investeringen, marketing, codering, programmering, ondernemerschap, softwareontwikkeling en tijdelijke werknemers met verschillende soorten ervaring. Het ondersteunend personeel beantwoordt vragen via ons ticketsysteem, de chatboxen of de meest gebruikte, de communitychat van Telegram.

We bieden ook de technische kennis om ons bedrijf op te bouwen. Ons verkoop- en ondersteuningspersoneel wordt geleid door twee teamleden, onze financiën worden afgehandeld door onze financiële afdeling en onze stagiaire verzorgt de dagelijkse interacties en het creëren van content. Het ondersteunend personeel bestaat uit zeer bekwame leden die zich toeleggen op het verbeteren van MUXE BV en alle projecten die zullen volgen.

In het geval dat u nog niet onze Support Knowledge Database hebt doorzocht, nodigen wij u graag uit om dit te doen. Onze ondersteunende kennisdatabase wordt voortdurend bijgewerkt om ervoor te zorgen dat u altijd op de hoogte bent van de juiste informatie.

Soorten ondersteuning

TOP
X